4 kwietnia 2012

BAJZEL !!!!!!!!!!!!!!!

Chciałoby się zanucić "naaajtruuudniejszy pierwszy krok..."
Ostatnio trudno jest nam znaleźć czas na cokolwiek ;/ ( na leniuchowanie -  ZAWSZE)
Jest około 23:00 a my właśnie kończymy pakowanie .. och te święta :P  (dlaczego ja nie umiem się pakować ?! )
Ale, ale wpadłam dziś na pewien pomysł. Odtąd każda z nas będzie pisała innym kolorem czcionki, tak by łatwiej było  rozpoznać która z nas co "mówi" :)

Co o tym sądzicie??

(A no i żebyście wiedziały to pisałam ja - Kawa)

Obecnie jesteśmy pochłonięte pisaniem prac, w związku z czym nie możemy poświęcić blogowi tyle czasu ile byśmy chciały.. ale mam nadzieję że około 20 kwietnia ulegnie to zmianie ;) jeszcze 2 tygodnie ....

A to pisałam ja - Czekolada :P


9 komentarzy:

  1. Bardzo dobry pomysł z tym pisaniem kolorami ;D początki są zawsze trudne sama coś o tym wiem:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Podział kolorostyczny bardzo dobry :) jesteście zajęte pisaniem praca- licencjat, maister, wyżej?? :)

    Kawciu, Czekoladko, czy powiecie mi jak zrobić na blogu ( nie wiem jak to się poprawnie nazywa)- strone główną, kontakt i inne takie "zakładki" na górze bloga? nie wiem jak to zrobić a bardzo bym chciała :) pomożecie? :) plisssssss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed nami dopiero licencjat.

      a co do tych zakładek to musisz wejść w PROJEKT - jest na górze Twojego bloga na pasku(ale to zapewne wiesz). Później na stronie, która Ci się pojawi musisz wejść w zakładkę układ ( wyświetla się na lewej części wyświetlonej strony), klikasz na to i pojawia Ci się cały tak jakby układ Twojego bloga, tam kombinujesz aż Ci coś wyjdzie.
      Mam nadzieję, że chociaż trochę Ci rozjaśniłam gdzie tego szukać :)
      K.

      Usuń
  3. oo fajny blog:)





    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze , że każda z Was piszę innym kolorkiem , bo wiadomo , która co mówi :):)
    Oj tak święta :):**

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie umiem sie pakowac! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem na tak (jeśli chodzi o pomysł z kolorem) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekolada, to znajdzcie ten czas, bo ja czekam na nowy post ! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuje, że umieścimy nowy post jak tylko będziemy miały troszkę czasu ;) może uda się bliżej weekendu :D Musimy porobić trochę zdjęć, a to trochę czasu zajmuje niestety :P

      Usuń