26 kwietnia 2012

Wishlist

Hej dziewczyny ;) 
Obiecałam, że teraz będzie więcej postów, więc proszę bardzo :D

Myślę, że każda z Nas ma listę rzeczy o których marzy, które śnią się jej po nocach :P:P No może to ostatnie to przesada :) 
Ja również mam rzeczy, o których myślę częściej niż o innych. Są to głównie kosmetyki ale nie tylko ;) 

Nr 1 to z cała pewnością perfumy Miss Dior 


Nr 2 to 2 Paletki Sleek Au Naturel i Oh So Special - moje pragnienie na temat tej pierwszej zostało dziś zaspokojone - Dziękuję Kawa :* 

Sleek Make-up Au Naturel



Sleek Make-up Oh So Special




Nr 3  Korektor z MAC Pro Longwear Conceler

Nr 4 NARS Blush Orgazm 

Nr 5 NARS Bronzer Laguna 
 Nr 6 Marzenie to za dużo powiedziane, jednak i tak pożądam książki Carlos Ruiz Zafón      "Więzień Nieba"


Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zaoszczędzić pieniądze i będę mogła sobie na nie pozwolić, ale to musi jeszcze trochę poczekać ;) 
Na chwilę obecną to tyle... ciąg dalszy zaprezentuje za pewne już niedługo ;) 

A jak jest z Wami ??  Macie taką wishlist ?? Może macie podobne zachcianki do moich ??


Pozdrawiam Was ciepło ;)







6 komentarzy:

  1. Psiknęłam się testerem Miss Dior w perfumerii i mnie strasznie nie przypasował, po powrocie do domu szorowałam nadgarstek, po prostu nie mogłam wytrzymać tego zapachu:) O wiele bardziej spodobał mi się zapach Miss Dior Cherie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miss Dior również pragnę, a MAC'a już mam :D sasasa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie musisz oszczędzać pieniędzy, doskonale trafiłaś z ciotką BlondeShopaholic :D Czy zdradziłaś mi już swoje kosmetyczne marzenie? Jeśli nie to czym prędzej zapraszam! Marzysz o cieniu z MAC'a lub o szmince Chanel? Realizuję Wasze "wish" listy! http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo, też bym chciała te wszystkie paletki! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba paletka Sleek Acid :)

    OdpowiedzUsuń