25 kwietnia 2012

Paznokcie na dziś.

Pierwszy post z serii. 

Celia Tropic 03

Dzisiaj pomalowałam paznokcie lakierem 
Celia Tropic nr 03. 
Nie jestem z niego zadowolona. Bardzo źle się nakłada, ma bardzo słabe krycie. Aby uzyskać efekt taki jak na zdjęciu musiałam nałożyć AŻ 5 WARSTW ! Tragedia. Mimo położenia utwardzacza, na lakierze pojawiły się odciski. 
To były źle wydane pieniądze, na szczęście to tylko kilka złotych.
Bell Fashion Colour nr 306 i 319





Ja z kolei, pomalowałam paznokcie lakierami 
Bell Fashion Colour nr 306 i 319.
Dwie warstwy zapewniły bardzo dobre krycie, 
a efekt możecie ocenić same :)  Jestem z nich zadowolona.











Ciężko nie być zadowolonym z Bell'a ;) Jesteśmy ogromnymi fankami lakierów tej firmy, jednak nie podchodzi to pod fanatyzm. Zdarzają się i buble, ale... o tym kiedy indziej.
 Pozdrawiamy !





5 komentarzy:

  1. Kurcze, ale tu ładnie!:) Jesteście chyba nowe w blogosferze?;)

    Szkoda, że lakier Celia tak źle się nakłada i jest niewydajny. Ma przepiękny kolor. Kupiłam dziś podobny z miss sporty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jesteśmy nowe :) Miałyśmy lekki zastój w pisaniu postów, ale teraz postaramy się to nadrobić :) Miło nam, że wygląd bloga Ci się podoba ;)

      Usuń
  2. A ja tak troszkę inaczej. Piękny żonkil. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skala ocen mi się Wasza podoba:):)

    5 warstw lakieru????!!To rzeczywiście szkoda nawet tych kilku złotych....

    OdpowiedzUsuń