30 marca 2012

Zdecydować się czy nie....

Kończy mi się krem do twarzy na dzień i zastanawiam się co kupić w zamian. Jak zwykle mam z tym problem... Do tej pory używałam kremu z LA ROCHE-POSEY z serii Effaclar h, jednak nie jestem z niego szczególnie zadowolona.. ale o tym innym razem :) W oko wpadł mi produkt firmyAA Help Krem do twarzy nawilżający bezzapachowy.. Czytałam opinie na jego temat na Wizaż'u, ale jak to zwykle bywa zdania są podzielone :P Może ktoś go używał ???? 
 
Moja cera to jeden wielki kocioł... W zasadzie sama do końca nie wiem jaka jest. Trochę naczynkowa, trochę normalna i trochę tłusta w strefie T... czyli w zasadzie mieszana ;P             

                                                                               

6 komentarzy:

  1. nie miałam tego kremu :)
    ale jakbyś zrobiła recenzje - daj znać :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zrobię ;) Muszę tylko trafić do Superpharm :)

      Usuń
  2. Zapraszam do siebie na moje pierwsze rozdanie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie wiem nic o tym kremie, ale jeśli się na niego zdecydujesz to chętnie dowiem się opinii na jego temat. Sama poszukuję fajnego kremu nawilżającego ale nie mogę jeszcze znaleźć swojego ideału...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tego kremu i niestety nie mogę pomóc ;/ jeśli chodzi o odżywkę Jantar to mogę ci ja kupić i wysłać bo ja ja dostane bez problemu ( właśnie wczoraj znalazłam ja w sklepie zielarskim) jak co to pisz u mnie to się skontaktujemy przez mila ;D pozdrawiam dziękuje za obserwowanie i ja też obserwuję:P

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam jakiś czas temu, mam cerę mieszaną, ale była wysuszona kuracją kwasami, krem był całkiem fajny...

    OdpowiedzUsuń